ΚΙΝΗΣΗ
"ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ 2006-2008
Μετά την ήττα του στα πανεπιστήμια το καθεστώς προωθεί τις πραξικοπηματικές καταλήψεις
«Αγώνας» ενάντια στο Νόμο για τα ΑΕΙ: To φαιοκόκκινο καθεστώς δυναμώνει την εικόνα του «επαναστατημένου λαού» για να τρομοκρατήσει ξανά την ΕΕ
Σχετικά με το νόμο-πλαίσιο της Διαμαντοπούλου- Ο νόμος πλαίσιο του σοσιαλφασισμού: η αντιμεταρρύθμιση μεταμφιεσμένη σε μεταρρύθμιση
ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ: H ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Όχι στην αντιδραστική απεργία του ΠΑΜΕ και της ΑΔΕΔΥ στις 10 του Φλεβάρη-Η χώρα οδηγείται από τις πέντε ηγεσίες συνειδητά στη χρεοκοπία
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΡΟΒΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ-Κόμματα και φράξιες της ανατολικής πολιτικής βασανίζουν το λαό και καταστρέφουν τη γνώση και την παραγωγή
Πρόταση για τη δημιουργία Φόρουμ Συζήτησης και Αλληλεγγύης για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης 07012008
Θέσεις Αναφοράςγια ένα Δημκρατικό Φόρουμ για τα ζητήματα της Παιδείας 7/1/2008
Όχι άλλη υποχώρηση στους αντιμεταρρυθμιστές ή πως η μεταρρύθμιση κινδυνεύει να καταντήσει καθαρή αντιμεταρρύθμιση-Το βρώμικο πολιτικό σχέδιο πίσω από την χειραγώγηση των 1000 050307
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!!! Ο ΣΥΝ, το αντιμεταρρυθμιστικό ΠΑΣΟΚ και κυβερνητικοί κύκλοι διαχειρίζονται τις υπογραφές έτσι ώστε να ανατρέψουν το μεταρρυθμιστικό κίνημα από τα μέσα 190207
Οι ψευτοκαταλήψεις αποτελούν επίδειξη ισχύος και κινήσεις απειλής του φαιοκόκκινου κινήματος προς τον λαό, την εκπαίδευση και τους πολιτικούς του αντιπάλους. Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νόμο πλαίσιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης, (091107)
Οι αντιστάσεις των καθηγητών πανεπιστημίου και της κοινωνίας υποχρεώνουν τον διπρόσωπο Παπανδρέου να πάει ανοιχτά με τα τάγματα εφόδου, τον ΣΥΝ και το ΚΚΕ-Το ακροδεξιό «κίνημα παιδείας» απειλεί και εκβιάζει το λαό καταστρέφοντας συστηματικά το πανεπιστήμιο, την έρευνα, την διδασκαλία και τις υποδομές 050207
Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νομοσχέδιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης 210207
Aπαράδεκτες οι παραχωρήσεις του υπουργείου στο σχέδιο νόμου-ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ
Το ακροδεξιό «μέτωπο παιδείας» απειλεί καίγοντας τους δρόμους της Αθήνας-Καραμανλής και Παπούλιας άνοιξαν τον δρόμο για τη βία του 170107
Αλαβάνος: ο ηγέτης του εκπαιδευτικού σκοταδισμού 061206
Όχι στα τάγματα εφόδου νέου τύπου στα ΑΕΙ- Όχι στην προβοκατόρικη πολιτική του καθεστώτος υπέρ του παρακράτους 041206
ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΩN: ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΝ ΑΡ.ΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝ 291106
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΚΠΤΩΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ 211006
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 211006
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 200606
O NEΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ 180305
Για τις δηλώσεις Ρουσόπουλου 131006
Οι καθηγητές πρέπει να μιλήσουν στους μαθητές για τον αντιδραστικό χαρακτήρα των σημερινών καταλήψεων-Ο ύπουλος ρόλος του Καραμανλή-Ο βαθύτερος στόχος είναι η ματαίωση της μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ 110906
Το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι που παίζεται πίσω από τις απεργίες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ σε βάρος της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών- Ο διπρόσωπος Καραμανλής προσπαθεί να αναζωπυρώσει τις απεργίεςΟ Αλαβάνος στη Βουλή απειλεί με καταλήψεις σχολείων και πανεπιστημίων 091006
Πίσω από την απεργία των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ παίζεται ένα βρώμικο πολιτικό παιχνίδι σε βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης 011006
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 210906
Tο κίνημα των καταλήψεων είναι αντιδραστικό 070606
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 230606
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΤΗΣ ΓΣΣΕ, ΤΗΣ ΟΛΜΕ, ΤΗΣ ΔΟΕ, ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΚΑΙ ΤΩΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ» ΕΤΑΙΡΩΝ-ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙ 260306

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

Η γραμμή της εθνικής διακομματικής ενότητας που ζήτησαν ο ΣΥΝ και το ΛΑΟΣ και επέβαλε ο Καραμανλής στη ΝΔ με το πρόσχημα της αντιμετώπισης των συστηματικών εμπρησμών και καταστροφών κυρίως της Αθήνας της Θεσσαλονίκης αλλά και των κέντρων των μεγάλων πόλεων εφαρμόστηκε για πρώτη φορά με τη συνάντηση του πρωθυπουργού με όλες τις πολιτικές ηγεσίες. Όπως λέμε σε μια σχετική ανάλυσή μας. «Όλη αυτή η από μια στιγμή και πέρα εντελώς στημένη αναταραχή επέτρεψε στον Καραμανλή να επιβάλλει την εθνική τάχα συσπείρωση στη ΝΔ και να καλέσει στη συνέχεια τους πολιτικούς αρχηγούς για την αντιμετώπιση τάχα της κρίσης. Στην πραγματικότητα του επέτρεψε να ανοίξει τον δρόμο για την λειτουργία του άτυπου συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών και των επιτροπών για την ανασυγκρότηση και τον διακομματικό έλεγχο της αστυνομίας, κοντολογίς για να ανοίξει το δρόμο στη συμμετοχή στην εξουσία με ηγεμονικούς όρους των τριών μικρών φασιστικών κομμάτων».
Ελάχιστες ημέρες πέρασαν από την πρώτη αυτή συνάντηση που άνοιξε το δρόμο προς την εξουσία των τριών φασιστικών κομμάτων για την «εθνική» διαχείριση τάχα της κρίσης και στις 2/1/2009 ο πρωθυπουργός κάλεσε τα κόμματα στη βουλή σε συζήτηση για την παιδεία πριν από την ημερήσια διάταξη όχι για να παρουσιαστούν στο λαό οι θέσεις των κομμάτων αλλά όπως λέει στην επιστολή του αλλά « ..γιατί το μέλλον και η πορεία της Παιδείας προϋποθέτουν όσο το δυνατόν κοινές θέσεις, αφού συνιστούν διαχρονικό ζήτημα και δεν αφορούν μόνο τις αποφάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης.» Αναλυτικά η επιστολή του πρωθυπουργού έχει ως εξής : «Το θέμα της Παιδείας σε όλες του τις εκφάνσεις και όλες τις βαθμίδες, ιδίως δε σε ό,τι αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αποτελεί μείζον ζήτημα το οποίο πρέπει να συζητηθεί κατά προτεραιότητα στην εθνική αντιπροσωπεία, ώστε όλες οι πολιτικές δυνάμεις να λάβουν θέση. Και αυτό γιατί το μέλλον και η πορεία της Παιδείας προϋποθέτουν όσο το δυνατόν κοινές θέσεις, αφού συνιστούν διαχρονικό ζήτημα και δεν αφορούν μόνο τις αποφάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης. Για το λόγο αυτό ζητώ τη διεξαγωγή συζήτησης προ Ημερησίας Διατάξεως σύμφωνα με το άρθρο 143 του Κανονισμού της Βουλής.»
Εθνική συσπείρωση και «κοινές θέσεις» στην παιδεία σημαίνει διακομματικό έλεγχό της παιδείας από τα κόμματα που ελέγχουν τις συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις και σε μεγάλο βαθμό τις διοικητικές λειτουργίες σε όλη την κλίμακα της εκπαίδευσης, δηλαδή από το "Κ"ΚΕ και τον ΣΥΝ. Σε καθαρά πολιτικό επίπεδο κοινές θέσεις σημαίνει αριθμητική κυριαρχία των "Κ"ΚΕ-ΣΥΝ-ΛΑΟΣ σε κάθε διακομματική συνεννόηση αλλά και προπαγανδιστική τους υπεροχή αφού αθροιστικά αυτά τα τρία κόμματα διαθέτουν το μεγαλύτερο χρόνο σε όλα τα μεγάλα κανάλια της τηλεόρασης χώρια από το μονοπώλιό τους σε μερικά μικρότερης εμβέλειας.
Πρόκειται και εδώ όπως και στο ζήτημα του διακομματικού ελέγχου της αστυνομίας πραξικοπηματική παραβίαση της ουσίας του κοινοβουλευτισμού, της εντολής δηλαδή που παίρνει από το λαό ένα κόμμα για τον σχηματισμό κυβέρνησης με σκοπό την εφαρμογή του δικού του προγράμματός. Πρόκειται για έναν κρίκο στο μεγάλο σχέδιο πολιτικού πραξικοπήματος που ξεκίνησε με τους εμπρησμούς της 8/12 και τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη. Γιατί κανείς δεν ψήφισε την ΝΔ για να εφαρμόζει το πρόγραμμά του ΣΥΝ του "Κ"ΚΕ και του ΛΑΟΣ αλλά και του ΠΑΣΟΚ ή το πρόγραμμα των απογυμνωμένων από την υποστήριξη της βάσης τους ηγεσιών της ΟΛΜΕ της ΠΟΣΔΕΠ και της ΔΟΕ και του ακροδεξιού τους κινήματος «παιδείας».
Το ακροδεξιό κίνημα «παιδείας» θα διαδηλώνει και θα απεργεί στις 9 Ιανουαρίου σαν κίνημα εξουσίας υποστηρίζοντας τους πολιτικούς του εκπροσώπους στη Βουλή που θα δίνουν την μάχη της απόσπασης όσο το δυνατόν μεγαλύτερης κρατικής εξουσίας όχι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά και γενικότερα από μια αστική τάξη χωρίς χαρακτήρα τρομοκρατημένη μπροστά στους εμπρησμούς, στο πλιάτσικο και στην συστηματική φαιοκόκκινη βία και χωρίς καμία διάθεση αντίστασης στην άλωση του κράτους από τις φαιοκόκκινες συμμορίες και στην επαπειλούμενη δικτατορία.
Ο Καραμανλής με την γραμμή της παράδοσης κατ αρχήν της εκπαίδευσης στα τρία μικρά φασιστικά κόμματα λειτουργεί ως προβοκάτορας της αστικής δημοκρατίας και του ίδιου του κόμματός του που για αυτό ασταμάτητα το ενοχοποιεί διογκώνοντας ή εφευρίσκοντας σκάνδαλα.

8/1/2009